Halva veckan

Då var det bara 2 dagar kvar att jobba nu då. Hoppas det går fort..
Idag efter jobbet så gick jag till hundgården för att möta upp Björne med dotter & hund. Det var en massa hundar där idag och det var bara tikar. Men Stella höll sig lugn hela tiden, så stolt över henne... Annars kan hon vara lite stöddig mot flickhundar..

Hanna & Sandra skulle komma förbi mig idag för Hanna skulle låna en väska eftersom hon åker till Jönköping och Gbg och ska vara borta i 12 dagar... Men pratade med henne nyss och hon hade ont i magen och det är inte bra. Hon ska ju föda om 4 veckor. Så nu är hon på väg till sjukan för att kolla att allt är som det ska...

Så nu när jag har tid över så tänkte jag åka iväg och sola så man behåller brännan lite. Den får gärna stanna länge min solbränna haha.. Ser ju så mycket fräschare ut om inte annat.

Jag saknar min bästa vän jätte mycket. Var så längesen vi bara va med varann! Du vet att jag är lite ställd över allt som händer i ditt liv men jag älskar dig och är här för dig hela vägen. Glöm inte det Pishi!!!!



Kraaaammmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0