God morgon

Då var helgen över ännu en gång.. Är sjukt att helgen går så attans fort!

I fredags köpte jag min lille bil så det var lite bil åka på kvällskvisten. Åkte till Elin och Alex för att visa upp den och de tyckte den var jätte fin.

Här har jag ställt den bredvid en ”vanlig” Toyota yaris. Själv tycker jag att min e tuffare, HAHA… (min till höger)

I lördags så firade vi Maria som fyller 24 idag den 14 sept! Vi var och åt middag på Patricia. Maten var HELT ok, jag beställde in en oxfilé som gick ner väldigt lätt tycker jag, var super gott. Till det så blev det en massa rosévin & till efterrätt blev det kaffe & baileys, allt det för bara 250 kr. Maria hade fått hem erbjudande om halva priset på maten så det var en kanon idé att gå dit. Efter maten så åkte vi in mot Stureplan där vi skulle skaka rumpan på Collage.. var inte allt för mycket folk där faktiskt men skönt det! Orkar inte tränga mig hela tiden.. Vid 01,30 tiden så drog jag & Vanessa vidare till Cafe Opera där vi mötte min kusin Michel! (bild i tidigare inlägg)

Efter cafet så blev det en sväng till White room där det var FÖR mycket folk. Vid 4 tiden så tröttnade vi på allt och åkte hem, skönt att komma hem till sängen. Var ingen värme ute direkt.

     

   

Söndagen var en någorlunda lugn dag för mig. Jag och familjen åkte och kollade på 2 lgh som hade visning. Två st 2:or i Kärrdal! En var super fin men låg väldigt illa till. En var mindre fin men hade mycket bättre läge. Så ska tala med mäklaren idag och se vad som händer. Hoppas jag har tur nu, håll tummarna för mig. Efter visningarna så åkte jag och bror till Ikea för att kolla på garderober till hans nya lgh, jag tror han har bestämt sig för vilka han ska ha nu, så det är bara att handla som är kvar.

Middagen serverades hos mor min, vart skinkstek med en massa gott, räckte till och med till en matlåda till mig TACK…..

Bror min satte in en liten bas låda i min bil igår så nu har jag party ljud, inte för att jag kan spela så högt eftersom min hund åker med för det mesta, men när hon inte är med så ska det pumpas musik!! Efter allt var klart med bilen så började vi såga ner träd på tomten hos mamma! Så nu är det rätt så tomt där faktiskt, men det blev finare mamma!
Vid 20 tiden åkte jag till Elin & Alex på en fika. Super trevligt att vara där, även om jag mest mös med lille Samuel! SÖTNOSEN



Nu ska jag sätta igång och jobba så jag får lite saker gjort, ha en underbar dag!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Ja. lite konstigt ser det ut faktiskt, funderar på om de två Tujorna ska bort helt.

2009-09-14 @ 09:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0