Fredag kväll!!!

Har precis kommit hem från en heldag med Hanna!!
Började med att jag gick förbi henne vid 12 tiden imorse & drack lite kaffe och snacka skit med Hanna, Henke & Otto alltid lika trevligt. Sen bar det av mot Kista för att kolla på skor, hittade 2 part skor som var super fina så vet inte rikigt hur jag ska göra!
Efter Kista åkte vi till Elin & Alex på en fika.... Mitt lilla hjärta Samuel pussade jag på hela tiden!! Sötaste killen.



Efter fikat så åkte jag och Hanna till mor min för att äta middag och kolla på IDOL.. Till middag blev det pasta carbonara så gott så.
När IDOL var slut så åkte jag & Hanna en sväng med bilen för att kolla på mig nyinköpta lgh! När det var gjort så åkte vi förbi Saxo i Helenlund för att säga hej till Sandra. Inte det bästa stälet att hänga på kanske hmm.. Men de hade det säkert trevligt.

När vi var på G hem så ringde jag till lille Gunnar som var i Sollentuna någonstans, mötte upp han för att kolla på nya bilen, super fin bil verkligen.



Nu är det läggdags för min del! På tv rullar I know what you did last summer.. inte OK haha så tror jag byter....

GODNATT!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0