Då var det helg igen

Godmorgon från mig & Stella



Vad har ni för planer i helgen? Min helg kommer förmodligen att bli lugn & fin, ska till frisören på lördag så det är något att se fram emot, Jag & Björne pratatde om att vi ville åka till Vingåker, har någon varit där? Är det ens någon mening med att åka dit?
Igår åt jag middag & kollade på Idol hemma hos Hanna, Stella mös ner sig på Hannas nyinköpta pläd!



Om 8 dagar ska Hannas lillan ut, hur tror ni att det kommer att gå? Jag tror att lillan kommer att bli ca 2 dagar sen!!



Nu ska jag äta lite frukost & sen blir det promenad med Stella!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Tjockis jag e =)

2009-09-25 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0