Alltid lika trevligt

När fredagen är här. Imorse försov jag mig lite, klockan stod som vanligt på 06,30 men då ville inte jag gå upp verkar det som haha! Så jag somnade om så skönt så. 07,30 väcker Stella mig... Det är som att hon vet att vi ska upp för att gå till jobbet eller så kanske hon är hungrig!!

Jag är sjukt sugen på att åka till New York, det har jag sagt många ggr att jag vill men det verkar inte som om någon vill åka med mig!! Men bästa reskompisen Helen kanske vill? hihihi
Kolla in en cool stad och shoppa lite julklappar kanske.. Har hittat resor för 3800 tur & retur per person. Det är inte illa!

  

Igår så auktionerades Zlatans match tröja ut på Cafet, den som han spelade i mot Barcelona. Den gick för 15,000 kr. Helena på jobbet gav 1500 haha söt hon är. Hon försökte i alla fall! Mer om Zlatan var att han var och klippte sig i förrigår på Corinne & Friends, samma ställe där jag klipper mig. ATTANS att jag inte hade en klipptid just då...







2 timmar kvar till lunch! ååå så skönt!!!

KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0