8 september

Då var det tisdag och idag är det mycket roligt som händer. För det första så kommer Sofie hem från Ungern, hon har varit där med sin far och kollat på Sverige-Ungern matchen! Hoppas du hade det super roligt och att du tog Zlatans nummer till mig hahah...
Idag kl 19 är det ridning (hoppning) lite nervös för det faktisktm har inte hoppat på 2 år säkert.
Det är premiär för IDOL idag, men det kommer jag förmodligen att missa eftersom jag slutar rida kl 20 och IDOL börjar kl 20!
Akiko fyller 25 år idag, grattis till dig!!

Igår på lunchen tog jag en promenad med Stella & Flip, jag tog 3 kort på de men ingen vart bra. Fotogenisk?

   

Jag har så mycket grejer jag vill skriva om här men är inte alltid så bra att öppna sig för alla kanske, så jag väntar med det tills det känns helt rätt för mig.

Jobba lite nu så tiden rinner iväg. Vill att klockan ska bli 19!!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

hahaha, snuttan lipar...

2009-09-08 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0