Torsdag den 29 oktober 2009

Har varit i stallet både tisdag och onsdag. Hoppkursen gick kanon, höll dock på att flyga av när Calle vägrade på en trippelbarr, men satt kvar på honom, fast hängde på hans nacke haha.Banan såg ut så här som vi hoppade igår onsdag. Förstår ni?



Kom till jobbet kl:08,00 idag och det är kaos. Jag bad om hjälp eftersom jag visste att jag skulle vara borta, men har någon hjälpt mig? NOPE… Det är som vanligt.Så jag kommer ha att göra hela dagen och det är i & för sig skönt eftersom då rinner tiden iväg.Efter jobbet ska jag hem till Cissi på middag, mys pys kommer det att bli, sen åker jag nog mot stallet om jag hinner, vill kolla när Lovisa hoppar Calle.

KRAM.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0