Sorry

Jag har inte skrivit på 2 dagar och det är jag hemskt ledsen för. Men har faktiskt inte haft tid. På jobbet kan jag inte skriva för det är spärrat, sen efter jobbet åker jag direkt till min bror och hjälper han med lgh. Kommer hem vid 22 tiden & då är jag så trött så jag kan somna ståendes. Bilder på brors lgh kommer inom kort, så ni får se före & efter bilder. Kommer att bli kanon bra.

Igår var det självklart IDOL som alla andra fredagar. De hade MJ tema & jag visst att Rabih skulel sjunga en ballad & det gjorde han. Han var så duktig igår. Men jag tror att ballader är det enda han kan sjunga pga sin röst. Vill höra hur det går nästa vecka på rocktemat. Förmodligen så tar han en rock ballad då, eller vad säger ni?

http://www.youtube.com/watch?v=LhEGNZapFxc

Är ju nästa som så att jag kan äta upp han.. :-) haha!!!

Ikväll blir det middag med familjen...

Dags att ge Stella mat & gå ut på promenad..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahah lite kul att vi båda skrivit om Rabih på våra bloggar=)

2009-10-18 @ 13:11:11
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0