Söndag 25 oktober

Godmorgon alla fina.

Tjejmiddagen var kanon, Helena hade lagat super god mat till oss. Lövbiffsgryta med ris & en massa sallad. MUMS. Till efterrätt fick vi kladdkaka, å så gott men ååå så mätt jag blev. Var hur som helst super trevligt att träffa damerna som jag ite umgås med dagligen, Cicci, Natalie m.m...



Tack Helena & alla andra tjejer för en super trevlig tjejmiddag.



Jag & Rebecca tig 23.22 tåget mot stan för att jag skulle möta upp Mickan & hon skulle möta upp hennes snubbe. Mötte Mickan vid svampen och Rebecca åkte vidare. Jag & Mickis gick in på cafet där det var fullkomligt KAOS, tur att det finns folk jag känner som står i dörren annars skulle det vara ett hopplöst fall att ta sig in igår. Träffade en hel del folk som man kände, min kusin med vänner, Mike med vän, Gavric med vän & självklart REZIA, som jag hade pratat med tidigare & han skulle INTE gå ut för att han match nästa vecka så han ska det ta lungt. Han sparar alltid sitt skägg till match, fråga mig inte varför, jag tycker det ser förtaskigt ut haha men men...


Idag MÅSTE jag städa min bil, den ser för taskig ut.. Sen ska jag nog åka till stallet för att kolla på hoppning, det har en liten klubbtävling idag så det ska bli skoj att se!!

 

KRAM på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0