SNÖ?

Nu är vintern på G, det är inte mycket snö som visar sig men lite är det som trillar ner från himlen.

Hoppas det inte kommer allt för mycket för då är jag & min lilla bil körd. Jag har sommardäcken på och de är som hockeypuckar kan man säga. Finns inget mönster i de överhuvudtaget!Tydligen så måste jag skaffa ett namn på min bil haha, har ni något förslag? Det var Mickan som sa att bilen måste ha ett namn, hennes heter den gråa ferrarin eller nåt, men tror nog att du får tänka om där Mickis haha!!

 

Igår efter jobbet så åkte jag till brors nya lgh & såg allt jobb som behövs göras i den, lite ångest är det eftersom jag vet att jag har samma sak att ta tag i snart. Blir fint när det blir klart men det känns som om det är en evighet dit.Jag målade en planlösning som jag tyckte om och skulle göra, men en vägg är bärande & det räknade jag inte med. Så vi får se hur det löser sig nu. Kan förmodligen göra en öppning ändå, men kan bli lite jobbigare att riva.När vi var klara i brors lgh så åkte jag hem & lagade lite mat + packade ihop lite grejer.. Jag har nu fyllt 10 flyttkartonger & har 10 st till att fylla. Jag ska ut från min lgh om 18 dagar.. Börjar få lite panik över det.

 

Sen blev det en promenad med Björne, Nemo, Hanna & Emma. Skönt för Hanna att få gå ut och röra lite på sig. Efter promenaden så gick vi upp till Hanna och mös lite, jag blev tvingad till att byta bajsblöja, är inte allt för nöjd med det faktiskt haha men jag kunde och det är alltid ett plus...

 

KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0