Skönt me fredag

Igår satt jag hos Hanna & Hasan på BB fram till kl: 22,30, men sen var det dags för mig att åka hem. Ville inte vara i vägen längre även om de pront sa att jag inte var det så kändes det fel. Men var där ett tag & masserade Hanna och försökte hjälpa henne så gott jag kunde. Stackarn hade super ont i vissa stunder. Hannas bror Henke ringde mig inatt 00,47 och sa att den lilla damen hade kommit ut, mer än så vet jag inte ännu tyvärr. Vet inget direkt klockslag, ingen vikt, ingen längd men hoppas på att få den info snart.

Sötaste Hanna & Hasan

 

Finns alltid tid för att blogga….. www.hannaberglunds.blogg.se

Bebisen hjärtljud + Hannas värkar

 

Hoppas på att åka dit idag efter jobbet och se den lilla skapelsen.


 Hanna säger att jag ska sätta in dagens outfit bilder, men jag tycker det är så tråkigt, men här kommer en från imorse i alla fall. Haha kanske inte den bästa bilden men vad gör de?

Hörs senare

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

en skönhet gör sig alltid på bild..:-)

2009-10-09 @ 11:35:02
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fin tröja! Var har du köpt den ;) Kram

2009-10-10 @ 14:28:16
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0