Ridning

Idag är det en hel del ridning på schemat. Först tiden är kl:14, ska vara i stallet vid 13,30. Det är hoppkurs med Eva & det vill jag inte missa, kommer att bli skoj. Vet dock inte vilken häst jag får, kommer bli kul att se. Vi rider i 1&½ timme tror jag och det kommer att ta på krafterna, jag hoppas att Mitra är med också, hon sa nämligen att hon skulle anmäla sig i söndags så vi får se.
Vid 19 tiden så blir det min vanliga lektion och då rider jag Calle med Eva som lärare + alla andra. Hoppas Sofie kommer lite tidigare till stallet om hon nu orkar.
Imorgon onsdag är det hoppkurs igen vid 10,00, så jag ska vara i stallet kl:09,30.. Kommer att bli bra det med.

Igår var jag i hundgården efter jobbet och det var satans geggigt, men bara hunden har kul så haha så är jag nöjd. Det var en hel del hundar på plats faktiskt:

Stella (min) – Rottweiler
Nemo – Blandras (Rottweiler, Siberian Husky, Schäfer)
Dolly – Jackrussel tik
Uffe – Jackrussel Hane
Tyra – Weimaraner
Walter? – Borderterrier

Det är kul att se att alla går ihop, det brukar nästan alltid bli ett litet groll, men det löser sig alltid rätt så snabbt. Hundarna måste ju visa vem som bestämmer.


Efter det så åkte jag hem för att köra Amanda (grannen) till hennes träning. Sen blev det en lång promenad med Sofie, vi var ute i ca 1 timme och var jätte skönt att bara gå även om inte vädret var det bästa.

Sitter och lyssnar på The Voice nu och de pratar om New York och jag vill DIT. Vem vill åka med mig? Jag kommer att åka själv annars haha. Så damer ta och spara lite pengar nu så åker vi inom kort. 


Väldigt kändistätt där, Sofie Fahrman  hade suttit på en restaurtang när Madonna hade kommit in, efter henne var det Sarah Jessica Parker som var på väg in för att äta en matbit. Jag är inte en kändiskåt jäkel, men vore alltid kul att se en kändis eller vad säger ni?

 

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jobbar du inte om dagarna? ;) Synd att det är så dyrt annars hade jag gärna åkte med...Kram

2009-10-27 @ 10:36:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine jag själv

Spara pengar Cissi, så åker vi. JAAAAAA

2009-10-28 @ 08:16:19
Postat av: Christian

Kom och besök mig så ser du en när du somnar och vaknar ;-)

Myskram till dig...

2009-10-28 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0