Morning

Lördag idag & jag är uppe med tuppen, i alla fall för att vara en lördag. Idag ska det packas & köras grejer till Shurgard hela hela dagen och det är inget jag ser fram emot, men det måste göras.

Björne är på väg hit med flyttbilen och då är det bara att börja. Min bror var ute igår så han får vi nog vänta 2 timmar till på, vi får ta det som vi orkar helt enkelt.

Idag ska Navid & Reza (Maddog) köra sina matcher, vet ej om jag hinner kolla på dem, vore kul men vi får se. Matcherna börjar 18 och om lgh är tom så ger jag mig iväg..

 

Dags att sätta igång..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Terra Henrik så kanske du får mer hjälp =)

2009-10-31 @ 10:55:09
URL: http://hannaberglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0