Lööööööördag

Gomorgon, Stella väckte mig halv 10 idag med hennes mys, hon kommer och kryper upp så när hon bara kan och vill ha en massa mys, Gullehund.

Idag ska jag görsöka att plocka ner ännu mer saker här hemma. Börjar bli dåligt med plats bara att ställa alla lådor på, men på måndag så får jag tillträde till mitt shurgard förråd så då är det bara att trycka in allt där. Senare idag vid 17 tiden så ska jag hem till Helena på middag, en liten tjejmiddag. Ska komma 10 damer som jag inte har träffat på väldigt länge, så de ska bli skoj..

Har lekt lite med bilder, här får ni ett resultat.



Nu måste jag ut med Stella
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helgm vännen! Kram

2009-10-24 @ 22:41:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Henke

fina bilder ;)

2009-10-25 @ 14:34:33
Postat av: Jag själv

Tack Cissi, det hade jag! :-)



Henke - Man tackar!!!



Pusss

2009-10-25 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0