Kallt som F-N

Idag blev det vinterjacka för hela slanten, var -3,5 grader ute när jag gick till jobbet och då är det inget snack om saken att det är vinterjackan som åker på. Så tog min svarta Boomerang & gick en promenad med Stella. Helt underbart att inte frysa.


Hela förmiddagen har jag hållit på med att fixa inför lunchen, vi har 2 st 40-åringar som skall firas här på jobbet. Så jag har gjort kort + presentkort + fixat all mat. (Corinne, TACK för hjälpen)


Ikväll är det ridning på schemat och vi ska hoppa om jag inte har helt fel, ska bli hur kul som helst som vanligt.. Sen är det DH kl 21 & sen är det nanna kudden som gäller.

Imorgon kommer Cissi & Lisa, JIPPI var super länge sen vi sågs.

 

KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0