Greys ikväll

Då var det dags för favorit programmet igen. Helt underbart, älskar onsdagar. Igår var det ridning som på alla andra tisdagar. Jag red 2 timmars pass så är rätt så mör i kroppen. Första lektionen så hade jag min lille prins calle o då är det mycket armar som får jobba. Vi hoppade och det gick ok tycker jag, lite väl fort gick det kanske men bara att följa med. På lektion 2 så blev det en annan häst som heter charlie. Han är helt tvärtemot om man jämför med calle. Så andra timmen jobbade jag bena mycket mer. Men det är skönt att få träna lite. Samlade ihop en hel del steg till jag lova 25262 :-).

Kommentarer
Postat av: Madeleine Beauchamp

Oups, de va inte illa...med stegen alltså

2009-10-07 @ 16:43:28
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Bra gjort ;) Tack för igår det var trevligt :) Krams

2009-10-08 @ 10:41:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0