God morgon måndag



Helgen har varit bra men snabb att ta sig igenom. Lördag kväll så åkte jag till Vanessa och blev bjuden på lite mat, inte för att det var Vanessa som hade lagat. Men jag tackar Michelle för hennes insats haha. Efter en massa glas vin & en härlig tjejkväll så blev det stan för oss, vi började på Collage och det var super kul, träffade en massa gamla kompisar från skoltiden.

 

Efter Collage så gick vi en sväng till Cafe Opera, blir ingen hemgång utan Cafe Opera haha, inte för att det var super roligt där direkt men en sväng blev det!

Söndagen bestod av att sitta en stund vid Hannas sida, stackaren har fått värkar så snart kommer lillan, jag är så NERVÖS! Men du kommer klara dig galant gumman.


På kvällen så blev det tacos middag hemma hos mamma och sen blev det en kanelbulle och en kaffe i soffan innan jag åkte hem till mig. Innan hemgång så drog jag mig ut på en långis, var nog ute i 1 timme, skit väder var det men om jag ändå är ute och vandrar så kan jag lika gärna göra det på riktigt eller hur?

 

Stegen från helgen

Fre - 8610

Lör - 13532

Sön – 10331


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0