Det snöar

Idag igen, men idag är det lite mer som faller. Tänk om det blir en sådan där snökaos dag som det var för 2 el 3 år sen, kommer inte riktigt ihåg datumet men jag tror att det var 30 okt, det var i alla fall sent in i oktober.Jag gick i alla fall till jobbet idag för mina däck är så dåliga, vill inte riskera att åka av för att jag är slö. Så det var bara att traska till jobbet och mysigt var det dock lite kallt om öronen, glömde mössan.
 

Igår red jag och som vanligt hade jag Calle, vi börjar komma bra överrens nu jag & Calle tycker jag. Jag börjar lära känna han mycket bättre och då går det alltid mycket bättre att rida. Det var dressyr på schemat så det var ned sittning den största delen av lektionen och det känner jag av idag, kan ju ens inte sitta ner haha, sittbena har tagit lite stryk. Igår var det några i ridklassen som var på mig till att börja rida i Specen (specialgrupp som är inriktad på mest hoppning) Jag red i Ponnyspecen när jag var yngre och självklart var det roligt, men just nu så finns det inte så många hästar som kan tävlas på och det är tråkigt, men hörde igår att de ska köpa en ny häst, så får se vad som kommer till stallet.

 
Efter ridningen stressade jag hem för att hinna ut med Stella, köpa mat, hinna till Hanna tills kl:21 för att kolla på DH. Och som tur var hann jag med allt. Emma låg och sov i min famn ett tag & vilka ljud den där damen kan få fram. Nu menar jag pruttar, låter ju som en riktig karl när hon börjar hehe.

 

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det var väl i början av nov. (kanske slutet av okt.) inte så här tidigt iallafall :( brrrrrrrrrr

2009-10-14 @ 14:12:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ingen uppdatering gidag, torsdag? Vad nu då??? ;) Krams!

2009-10-15 @ 21:25:02
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0