Söndag

Då var den helgen slut igen! Men den har varit helt ok hitills, i fredags så var jag över hos Hanna och åt tacos och kolla på IDOL, skönt att Eddie åkte ut för han suger haha enligt mig.
I lördags så åkte jag & bror runt lite på morgonen för att fixa grejer till hans lgh, vi hamnade på IKEA i kungenskurva + några inrednings butiker till där borta.. Sen så hämtade vi en garderob som han hade hittat på blocket, super fin.
Kl:13 så hade jag färg tid hos Mickis, så jag åkte in till stan för att möta upp henne på Urbans på Norrlandsgatan 22, så nu är jag brunhårig igen. I LIKE!

Efter det så åkte jag hem och hämtade mitt smink för att sen gå över till Lina och sminka henne inför ett kalas hon skulle på. Hennes kusinger fyllde 40 år, så det var Gangster & Glamour tema. Lina & Corey var super fina när de gick hemifrån.

Vid 19 tiden så började jag traska ner mot Hanna för där var det tjejmiddag och det är alltid trevligt, så jag gick ner i SPÖREGNET med Stella. När jag väl kom fram så var maten nästan klar och jag kunde slappna av med ett glas vin i handen.

KRAM på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0