Söndag morgon

Hej alla fina

En kort summering av helgen.

I fredags på lunchen mötte jag upp Sofie & Joppe i hundgården, Stella brottade ner Joppe i leran haha syns kanske inte så mycket på bilden, men han var galet smutsig..

 

I fredags kom Hanna över för att äta middag & kolla på IDOL hos mor min (bor här nu)..
Emma somnade hos mig lille sötnosen.. Hon är så mysig

Bild tagen från Hannas blogg (hannaberglunds.blogg.se)

I lördags morse åkte jag & mamma till IKEA för att beställa mitt kök och nu är det gjort, känns skita bra. Levereras till mig den 10 dec om allt går som det ska. Ett ljust kök blev det med valnöts bänkskiva, I LIKE... Nu ska jag bara hitta ett kakel som passar.


När vi väl var klara på IKEA efter 2 timmar så åkte vi mot Sollentuna för att möta upp bror, vi skulel kollapå tapeter till hans vardagsrum och vi hittade en fin, så då var det fixat det med.


Vid 18 tiden var jag bjuden på middag hos Elin & Alex, tog med mig Björne & åkte dit. Hanna var redan på plats. Det bjöds på Lövbiffsgryta med pasta. Alex egna recept, super gott var det. Tack ännu en gång. Efterrätt är ett måste hos familjen Skalleberg verkar det som, det slår aldrig fel haha. Och jag äter alltid så mycket mat så jag nästan inte orkar något mer sen, men jag har alltid lite plats kvar i efterrätts facket.


Idag är det söndag och jag är lite sliten även om det har varit en lugn helg. Lite frukost på det här och sen kanske jag ska ta mig ut & leta kakel...


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0