Söndag kväll

Idag har varit en kanon dag!

Vaknade rätt så tidigt av att Stella skäller på övervåningen (mindre kul kanske), men det var bara att ta sig upp och ha en mysig morgon med vovven min!
Vid 11 tiden så åkte vi (jag&Stella) till Elin & Alex för att ta en promenad i det underbara regnet :-( men det var skönt att få lite frisk luft ändå! Efter det så fick Samuel lite lunch så att vi sen kunde packa ihop oss för att åka til Årsta partihallar, de hade öppet hus där och det var bara florister inbjudna, men när man åker dit med Alex så är man VIP.. Jag köpte lite blommor till mamma och hon blev super glad.

Hon fick 8 julstjärnor, behöll 4 själv, tog 2 till jobbet & 2 fick grannen!


3 st små tomtar (så söta)


4 st bebis orkidér!


Och jag fick denna underbara blomma, den är säkert en meter hög!


Efter besöket i Årsta så gasa jag hem tillmor för att lämna alla blommor så jag skulle hinna till stallet i tid. Och det gjorde jag!
Lulu och Elin kom förbi och kolla när jag red på min lille Calle och det var super skoj tycker jag i alla fall när det gick så bra som det gjorde.
Jag har en film på det men vet inte hur jag sätter ut den? Kan någon hjälpa mig? Måste jag ladda upp den på youtube först?

Nu ska jag försöka komma ner i varv, hoppa in i duschen och sen bädda ner mig!

Hoppas ni har haft en underbar helg.

KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha okej då förstår jag mer av "kolla på blommor". Vilka fina!!! Men ingen till mig ;) Sov gott!!! Kramiz

2009-11-22 @ 23:06:22
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ge mig din film ska ja ladda upp den till dig. Du måste ha ett konto på youtube o sen ladda upp den o sen ta inbäddningen från den o sen ut på bloggen =)

2009-11-23 @ 09:20:30
URL: http://sojfis.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ok du ska få den :-)

2009-11-23 @ 09:44:30
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0