OJ OJ OJ

Ingen vila denna helg må jag säga.

Igår lördag hjälpte Bror & Björne mig och packa ut hela lgh för att sen köra allt till Shurgard. Vi var rätt så snabba tycker jag men jobbigt var det.

Medans vi körde så var mamma kvar i lgh och städade ur den, hon är så duktig så. Idag söndag så åkte vi till lgh igen för att ta det sista och se till att städningen fortsatte som den skulle.


Sista bilden är min GUDOMLIGA klädkammare som jag kommer att sakna så, även omjag har en klk i den nya lgh så är den inte den sizen.

Imorgon ska jag till banken för att lämna över nycklarna till den nya som ska få äran att bo min lgh haha..

Idag fyller Sophia år (eller egentligen imorgon) men det kommer att firas idag, så jag & mor min ska över på middag, så trevligt så. Sen ska jag nog ta mig en sväng till underbara Hanna. Hon har varit i Jönköping hela veckan och har saknat henne sååå mycket.

KRAM till er


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken tur att du har en sån snäll mamma :)

Hoppas det går bra med allt! Kramen

2009-11-01 @ 22:25:34
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0