Äntligen fredag

Då var fredagen här och gud så skönt med lite helg. Även om det är en stress helg så är det ledig tid från jobbet.

Igår gick det inte allt för bra på ridningen. Calle vägrade som han alltid gör på träningar känns det som, men igår var det rätt så höga hinder, jag kom in i en kombination med 2 räcken som säkert låg på 1m – 1,10m och det var lite väl högt eftersom Calle inte har den bästa tekniken, han hoppar av satans stort & sen så fick han inte plats mellan hindrerna så det blev helt galet. Men över kom vi och hjälmen höll på att åka av haha, lite stor kanske.

Sen så skulle jag komma på en oxer på kortsidan men där vägrade han och då flög lilla jag av, haha fast flög av vette fan, jag satte mig på hans hals, tog tag i halsen & gled ner och hamnade på fötterna, gör om det ni!  

Men bara att blicka framåt när det gäller honom, eftersom jag vet vad han är kapabel till.

På tisdag ska jag hoppa Oliwer, spännande!!!

Imorgon lördag ska jag möta upp min fotograf Robban hos honom för att ta lite bilder, var ett tag sen vi gjorde det så de kommer att bli skoj. Vi måste bara komma på en hel del idéer, men det brukar komma fram när jag väl är på plats.

Söndag så sitter jag modell åt Mickan som gör sin examens prov för Björn Axen, hon är säkert super nervös men det kommer att gå så bra så.


Sen hoppas jag p en LUGN söndag.

Vad har ni för planer?


Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håll i dig!!!!!



Vad ska hon göra för kul med ditt hår? Färga, klippa eller vad går provet ut på? Önskar henne Lycka till! :)



Trevlig helg!

2009-11-27 @ 14:12:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0