2009-11-17

God morgon alla fina, idag är det tisdag och bra är väl det, ännu en dag närmare helgen.


Igår vid 17 tiden så åkte jag och plockade upp Sofie, vi skulle på en lgh visning i Kärrdal. Där hade hon hittat en etta på 35 kvm och den såg fin ut på bilderna, men när vi väl var på plats så såg vi hur mycket fuskjobb det var, var riktigt dåligt + att Sofie fick en närmare panikattack för att hon tyckte att det var trångt, så jag tror du ska strunta i den lgh haha.


Lgh vi kollade på låg i samma hus som Juniors lgh så jag gick förbi där för att säga hej och då ser jag att han har gjort likadant som jag ska göra med mitt kök, men hans ”L” går ut 180 cm & min går bara ut 160, så jag måste ringa IKEA idag och kolla om bänkskivan redan är sågad & beställd, jag ska ju få köket den 10 dec så det borde inte ha kapat den än, eller hur?


Vi åkte förbi Bellarosa eller Rosabella, har satans svårt att lära mig vad det heter och köpte 2 sallader till middag, som vanligt tog jag avokado sallad med vitlöksås, alltid lika mumsigt.


Sen var det dags för mig att bege mig mot Kärrdal ännu en gång för att hjälpa bror med målningen hemma, börjar ordna upp sig där nu. Idag ska tapeten upp och på onsdag ska jag nog börja städa lite. Sofie hängde med och kollade på när jag kämpade med målningen haha. Nej det går rätt så snabbt faktiskt när man rollar.


Sist men inte minst så åkte vi in till Stan för att sola lite, det var år & dagar sen jag låg i solariet, bra är väl det i & för sig men nu var det dags att få lite färg på kroppen. Måste bli brun till 5 dec då jag ska ut & festa.


Lite udda bild kanske, men YEY jag håller på att få tillbaks mina naglar

Kärlek till er

 

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

ROSABELLA ;) jaså så du gillar dom ändå? Har för mig att du inte var så förtjust i dom...Inte sola solaruim, det är FARLIGT!!! Kram

2009-11-17 @ 12:49:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jodå salladen är god. Nej jag vet att det är farligt. Fy mig

2009-11-17 @ 14:26:51
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mums! Nu har jag coh Lisa också fått dos en dos från Rosa Bella, dock proppmätt ;P

2009-11-19 @ 13:00:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0