2009-11-04

Jag köpte den här filmen i söndags, någon som har sett den? Är den bra?



Vad hände med vädret, igår kändes det som en trevlig höstdag när solen lyste på än, gick lunchpromenad med Stella i Edsbergsparken och tog lite bilder.



Vad är det som händer med mina händer, jag håller på att torka ut och jag vill inte använda handkräm allt för mycket för det är ju beroende framkallande och då är det kört. Men det är alltid så på hösten/vintern, händerna verkligen spricker och det gör ont som attans.



Imorgon är det AW med jobbet, vi blev nog ett gäng på 10-12 pers, både nyanställda och personer som har slutat. Det blir lite mat på Mamas and Tapas, heter det så? Sen fanns det någon krog/bar rätt över gatan där vi kunde slå oss ner.


KRAM

 

 


Kommentarer
Postat av: Christan Brandin

Filmen är bra :-)

Bamsekram...

2009-11-05 @ 16:36:36
URL: http://christianbrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0