2009-11-03

Då var det en ny dag och det är tisdag, på schemat står det ridning, som vanligt på tisdagar. 

Igår efter jobbet hetsade jag till bror för att snabb mäta hans kök så att jag sedan kunde åka till Ikea för att lägga upp en ritning. Jag, mamma & bror åkte till Ikea vid 18.15 tiden igår kväll, alla var super hungriga så det blev köttbullar & potatis på Ikea för mig & bror, mamma tog någon kyckling som inte var allt för god?

Sen började vi botanisera runt lite, jag skulle bara kolla kök, men Christian ville kolla på hallmöbler och garderober, tror inte att han blev smartare just den dagen för han hitta inget av det han skulle ha.

Jag gick runt och försökte göra en snabbkoll på allt jag ska ha i köket, jag fick en lista av "kökspersonalen" som jag skulle fylla i, så det var bara att göra det. För hjälp fick jag inte förrän jag var klar. 19:33 fick jag hjälp så då hade vi 30 min på oss så klara blev vi inte. Men nu har jag en ritning i alla fall så nu kan jag åka dit och förmodligen går det lite snabbare då. Kommer att bli SUPER när allt är på plats……

Efter Ikea så hetsade jag hem till Hanna för att hinna vara där något innan klockan blev mycket. Vi kollade lite på TV, snackade en hel del och mös med Emma som är en sådan drama queen. Hon skriker men det är verkligen ynkliga skrik och man märker verkligen att hon gör det bara för att hahah. Men SÖT är hon ändå lill skruttan. Och vilka pruttar hon kan klämma fram, det är galet hihi.

Jag frågade Henke igår (Hannas bror) om han fick välja att byta en bajsblöja på Emma eller ta upp skiten efter Stella, vad väljer du?
Han valde att plocka upp Stellas bajs, hahaha elakt mot sin systerdotter, du är faktiskt morbror så en bajsblöja ska du väl klara av?

Jag hoppas verkligen att saker och ting som är sagt kommer att gå igenom, jag vill verkligen det här nu. Så ni damer som är inblandade vet vad jag talar om. Svik mig inte nu!!


Ni andra får förmodligen veta om det blir så eller inte i slutet av veckan..

KRAM

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0