07:27

Klockan är 07,27 nu när jag börjar skriva, så jag har 3 min på mig att skriva något skoj innan jag måste fixa mig för att åka till jobbet.
AW var super trevligt igår, vi var på mamas and tapas där vi åt någon slags av bufé eller buffé, men fy hur stavas det? Det var super gott men attans vad mät jag blev eller alla vart det kan jag lova.
Efter maten gick vi över till LOKAL (coktailbar) som var väldigt trevligt, fick en sjukt god drink som jag sög i mig rätt så snabbt, smakade super fräscht. Vid 22,30 tiden rullade vi mot stureplan för att gå till Rich, inte det roligaste stället kanske men folk var det i alla fall. Stannade kanske i 20 min sen var det dags att gå, var inte allt för skoj. Vi tog oss till Cafe opera där det var helt dött. De skulle ha The Voice fest men folk hade nog itne riktigt ramlat in än, så vi hoppade över festandet och åkte hem istället.

07,31 är klockan, dags att börja.
Skriver mer sen. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0