Stressig dag igår

Igår var det riktigt stressigt hela dagen, hade så mycket att göra på jobbet och det blev inte bättre när jag kom hem. Slängde mig på dammsugaren och dammvippan och gjorde kanon fint. Hade tvättid kl:19, det behövdes verkligen. Hade så mycket lakan och handdukar som låg i en hög.

Nu är det i alla fall fint, eller det ligger lite saker framme, blir alltid så på morgonen. Kläder släng hit och dit.

Klockan 20 så kom Jeanette och hämtade mig hemma, skulle åka med henne till Enskede eftersom jag ska låna hennes bil. Så åkte fram och tillbaka, när jag var på G hem så ringde Sofie och sa att kanalerna hemma inte fungera, F*N tänkte jag, det är ju DH på TV idag. Så jag åkte hem till mamma och bjöd över Sofie och Mika dit. Så vi hann se 45 min i alla fall.

De fungerade i alla fall när jag kom hem 22,30. Så hoppas inte apparaten får något flipp idag, för idag är det Greys och det är MYCKET viktigare. Har ni sett reklamen? Det verkar lite galet faktiskt haha..   


Idag kl:18 kommer mäklaren och ska ta kort på den lilla lyan. Så får vi se om jag ens vågar sätta ut den på hemnet. Jag trivs så bra i min lgh och den är så fiiiin, men jag kan väl göra nästa lgh lika fin? Eller hur???


Nu ska jag börja fixa min frukost, sen måste jag ta tag i alla fakturor idag igen.



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0