Solen skiner

Jag vaknar och ser solen skiner, kan det blir bättre? Ja det kan det, jag kan få vara ute i den. Men jag sitter instängd till kl:12, sen ska jag ut med Stella på en lunchpromenad.


Min morgon har varit lite konstig vill jag lova. Vaknade 06,30, men låg i sängen och mös med Stella till 7,05.. Sen vart det lite bråttom eftersom jag ska vara på jobbet kl:08,00... Så in i duschen, på med kläder, upp med håret i en tofs (som vanligt) sen ut med Stella. Jag har en runda jag brukar gå på morgonen som tar ca 20 min, efter ett tag så hör jag någon stå och prata väldigt högt, jag kollar mig omkring med ser ingen, till slut så ser jag en kille i 20 års ålder stå lite längre fram och han står och kommunicerar med ett träd. Hmmm tänker jag, inte riktigt helt frisk va. Det var till och med så att Stella stannade upp och undra vad han höll på med. Han har ju en medfödd skada (hoppas jag) annars står man inte och pratar med trädet. (eller jo förresten, jag hade en kompis som alltid pratade med blad och så hahahahha, och hon var frisk, jag LOVAR)

Hur som helst när jag går förbi säger han


Pojk: Hej hej

Jag: Hejsan

Jag fortsätter att gå och tittar inte bakåt.

Pojk: Jag ska slå din hund, jag är rambo (sa han argt)


Jag: Tänker för mig själv och undrar, ska jag förberedda mig för ett slagsmål med en utvecklingsstörd 20 åring kl:07,40?.....


Jag går i alla fall vidare utan bry mig om det! Problemet var ju det att jag behövde gå förbi där igen för att komma hem. Tror ni han stod kvar? Det gjorde han haha. Han stod redo med knytnävarna i högsta hög.. Stella morrade och skyddade mamma haha. Men när hon morra så blev han ännu mer galen. Fan vad ska jag göra, slå han med väskan eller (som en gammal tant).. jag ignorerade allt han gjorde och gick bara vidare.

Men efter allt det här så vaknade jag till kan jag säga haha..



Såg ni på Greys Anatomy igår? Riktigt snyft avsnitt men det var riktigt bra, hände en massa saker som jag har väntat på. Nu är det bara att vänta tills på onsdag igen.

Måste börja jobba nu igen!

Hörs sen


KRAM



Vad tycker ni om Gangster nya frissa? Haha (fasters hund)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0