Resume av helgen....

Jag & Vanessa åkte hem från GBG i lördags, var skönt att komma hem & ha hela söndagen hemma faktiskt. På lördag kvällen åkte jag, Hanna & Vanessa in till fridays & tog en drink, var super mysigt.. Vid 24 tiden så åkte Hanna hem för hon var trött + att hon är gravid hehe så förstår om hon vill hem. Jag & Vanessa gick vidare till cafet + att vi mötte upp min kusin Michel. Visst var det trevligt på cafet tills jag ville vända upp & ner på hela stället. Var länge sen jag kokade så mycket av ilska, men iställer för att ställa till en scen så var jag mogen nog att gå därifrån. Stackars Vanessa fick höra på mitt raseri utbrott istället. Sorry Darling, men mådde INTE bra den där kvällen. När ska folk inse att det finns något som heter respekt & det bör man visa vid vissa tillfällen.

Idag söndag så fyller min hund Stella 3 år. Det firade vi med att hon fick ta sitt första dopp i vattnet/havet/sjön/Edsviken haha, hon tyckte det var hur kul som helst, simmade fram & tillbaks i säkert 30-40 min.. Sofie & Joppe var med oss hela dagen de med. Så det var super mysigt. Efter badningen så vart det en promenad på de öppna ängarna så hundarna skulle hinna torka lite innan vi slängde in de i bilarna. När vi var ute på ängen såg vi en stor jävla huggorm, tur att vi hann se den innan hundarna såg den. FYYYYY för ormar säger jag bara.
Sen¨åkte vi till mamma på en fika, sen till Ica maxi & handla mat, sen hem till Sofie & äta maten. Jag fick stå för matlagningen, blev helstekt fläskfilé, Quinoa, sallad & god sås...

Idag har jag lämnat tillbaks pärlan (golfen) till dens ägare, kommer att sakna den jätte mycket haha...

Nästa vecka är det Superior Challenge, ska kolla på den & efter blir det säkert utgång. Sen är det fan nog med utgång för min del till vi åker till Gotland. Vill inte se allt folk längre...

Nu ska jag kolla på filmen Click + göra mig redo inför natten.

DET MAN INTE VET ELLER SER MÅR MAN INTE DÅLIGT AV....

Kommentarer
Postat av: Pumba

Jaha...skulle inte bilen lämnas igår, eller var det inte därför ni va tvungna att åka hem??

2009-05-24 @ 21:09:59
Postat av: Madeleine

jo men hann inte tvätta av den in & ut vändigt, så åkte & lämna den på sön morgon.. vadådå?

2009-05-24 @ 21:34:16
Postat av: Cissi

Grattis Stella!!!

2009-05-25 @ 07:58:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0