Onsdag förmiddag..

Och jag har trååååkigt. Har nästan inget att göra på jobbet, eller jo jag har att göra men har inte kommit igång med det ännu och då blir det automatiskt att jag skjuter upp det!


Kollade ni på desperate igår? Det gjorde jag och det var inte så bra, eller det är inte så bra  överhuvudtaget tycker jag. Men ska bli intressant att se vad Dave kommer att göra med Susan eller hennes nära och kära. Men idag är det Grey´s, det är något jag inte kan missa.

Men innan det hoppas jag på att hinna sola lite och kanske åka till Cici på en fika om hon är hemma.. Men den damen kollar ju ens inte på Grey´s, så det blir ingen långvisit hehe...



Jag har precis varit och handlat mjölk och kunde inte motstå att köpa lite godis, men har inte ätit någon godisbit ännu haha, står bara framför mig på receptionen och suktas. Men det är en bra träning för mig tycker jag..



Vad ska jag ha på mig på fredag? Haha det är så kul, för alltid när jag ska hem till släkten på fest, kalas, middag, studentfest, ja vad det nu än är så klär jag upp mig och fixar mig så fint, men det slutar alltid med att jag ser ut som största luffaren haha!! Har alltid med mig kläder i en påse om det skulle bli kallt eller så och de kläderna brukar åka på snabbt + att jag inte orkar gå ut med hunden i 12 cm klackar hehe!! Gör ni?



Ha en fortsatt bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0