Hur långt är det till....

.....Växjö?

Jag åker i alla fall dit på tisdag kväll om allt går som det ska!, sen bär det av till GBG på onsdag eftermiddag! Ska bli så kul att hänga i GBG hela veckan med Mickis och Vanessa.


Vad gjorde ni i helgen? Här kommer en kort version på vad jag har gjort.


Fredag - Middag hos mamma, sen fika hos Elin & Alex. Deras son Samuel och jag är alltid bästa vänner, men i fredags passade jag verkligen inte för han! Han hade feber, skyller på det! Haha.


Lördag - Var på "hundkurs" med Stella, körde lydnad & Agillity.. (vet ej hur det stavas)... Lydnadskursen var väldigt fjantig eftersom det var saker jag lärde Stella när hon gick på valpkurs/Unghundskurs. Men det är alltid skoj att vara exemplarisk haha.

Efter det åkte jag och sola solarium med Hanna, efter det så hamna vi hemma hos henne på en fika.

Klockan 19 skulle vi vara hos Cici på inflyttningsfest, fast vi alla kom lite sent haha, jag rullade in vid 20 tiden och hade en massa damer med mig. Det var super trevligt hos Cici..

23,30 så åkte jag, Vanessa och Mary in till Stan.

En liten krogrunda blev det. Första stoppet var Noppes, sen Cafet och till sist så hamna vi på amba en stund. Avslutade med en Kebab innan hemgången.


Söndag - Åkte och hämta bilen hos Cici, åkte till Morfar och klippte hans hår + tog en liten fika. Körde Bror från globen till Sumpan. Tvättade 4 st maskiner med kläder... Åt grillad mat hos mor. Promenad med Hanna, sen sovtime.


Hur såg er helg ut?



KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

En till som tycker om att åka runt och fika ;)

2009-05-19 @ 08:03:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0