Helgen

Har varit kanon!!!

I fredags var vi på studentfest hos min kusin.

I lördags var det underbart väder, bada med hundarna, gick promenad och bara lapade sol. På kvällen åkte vi till fryshuset för att kolla på MMA galan.
Gick bra för grabbarna.

Reza vann efter 1 min & några sekunder, Navids motståndare orkade inte mer i rond 3 så han vann han med och Usama vann på poäng. Så det var en skoj kväll för de och roligt för oss att se!!!

Idag söndag har jag varit med Hanna & Sofie i edsviken och solat. Tog med oss lite tilltugg, glass, djungelvrål + dricka så vi klara oss i värmen.
Läste lite tidingar och spelade kortspel. Efter det så skulle Sofie hem till sin syster och hjälpa henne med plugg, jag & Hanna åkte hem och hämtade Stella så hon fick bada lite. Jag var själv nere i vattnet och höll på att frysa ihjäl haha. Gick ner till knäna, det var SVIN kallt.
Sen bar det av till mamsen min, hon var inte hemma dock, men jag & Hanna satt på uteplatsen och åt en sallad som vi köpte på vägen.

Efter ett tag när vi hade "tröttnat" på att vara ute hehe så åkte vi till stinsen, jag skulle köpa mors dag present & Hanna skulle köpa blommor som hon sen skulel åka & lämna till sin kära mor som inte finns med oss idag. Men hon åkte till en minneslund för att lämna blommorna.

Nu har jag precis ätit middag! Grillat på altanen, kan inte bli bättre.
Just nu har jag min hund bredvid mig som säkert vill gå ut, så tack för mig!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0