God Morgon....

Vad det ska blåsa idag då, är fortfarande varmt ute men jobbigt när håret flyger åt alla håll och kanter.


Igår gick jag vid 16,30 tiden eftersom jag skulle släppa mamma vid tåget så hon skulle hinna med 16,39 tåget.


Efter det åkte jag till Tegelhagen och badade med Stella, det var soligt och varmt ett tag men sen kom de mörka molnen, då var det bara att torka henne lite med handdukar och slänga in henne i bilen och åka till hundgården.

När jag väl var där så var det inte allt för varmt (bror var också med) + att det började små regna. Men hon lekte av sig och blev torr i alla fall. Varken jag el bror orkade laga någon mat så vi åkte och köpte oss en varsin avokado sallad MUMS...



Efter middagen så skulle brorsan iväg med sin kompis Dennis till Peak Performance utförsäljning. De öppnar egentligen idag, men Dennis hade fått någon slags VIP biljett av jobbet så vi åkte dit en sväng. Det var kaos i hela den lokalen, jag köpte NADA eftersom allt ligger i kartonger huller om buller. Bror köpte en vinterjacka och en fin tjocktröja. Så lite fyndade han tycker jag. Dennis köpte också en vinterjacka, han köpte några fler tröjor tror jag nog.



Nu ska jag upp och äta frukost, skriver mer sen!



PS. jag har inte hört något nytt om lgh, jag meddelar er när jag vet mer...




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0