F*N vad jag känner mig…..

.....Knubbig.....


Jag rör på mig dagligen, jag äter inte allt för fet mat men känns ändå som jag bara bli tjockare.

Vågen visar samma siffra så går inte upp i kilon, men jag känner mig mer svullen. Jag tror jag är laktosintolerant faktiskt (kan skylla på det) nej helt ärligt är det nog så. Så ska prova och köra på sådana produkter ett tag så kanske svullnaden går ner & ner jag är inte gravid, It take´s two to tango...

Förut tränade jag ju varje lunch, men är dåligt med det nu förtiden. Jag ska försöka komma igång igen, måste chocka kroppen med något så det händer något. Kanske ska gå upp på morgonen och springa ett varv i skogen haha någon som vill följa med? Det är bara 1,4 km....

Mamma??? Vi kanske ska göra det? Gå upp och springa, vi börjar med 2 dagar i veckan och sen utökar vi det. Vi får kondis och Stella får kondis.. DEAL?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Knubbig???!!! Haha, vart då någonstans??? Inget som SYNS iallafall ;) Ha en bra dag! Kramis

2009-05-07 @ 07:45:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0