DH i dag

Alltid skoj när det är något bra på TV som jag kan se fram emot. Idag är det desperate housewives. Är bara en massa drama i den serien, men det är lite skoj att kolla på.


Idag efter jobbet ska jag åka med Jeanette hem för att sen låna hem hennes bil. Ska bli så skönt så att ha en bil i 2&½ vecka. Inte för att jag ska göra något speciellt men alltid bra att kunna ha tillträde till en brumma.


Igår efter jobbet så gick jag hem för att hämta mat till Stella, sen åkte jag och Sofie till min bror för att äta mat, efter det blev det en långpromenad i Edsberg, sen så vart det ryggläge i soffan när vi kollade på Färjan. När färjan var slut så åkte vi hem, jag tog en lång dusch och sen gick jag & la mig, så skönt så. Imorse låg jag och Stella och mös en hel del, gick upp 20 min senare än vanligt, så fick lite bråttom. Men jag kan ju inte motstå den lille damen när hon vill gosa in sig på morgonen.


Idag MÅSTE jag städa och tvätta men jag förstår inte hur jag ska hinna med allt. Jobbar till 17 (måste förmodligen jobba över) sen åka med Jeanette hem (söder om stan). Köra hem till Sollentuna, ja är säkert inte hemma förrän 20,00-20,30, då ska jag ställa mig och storstäda och tvätta? Hehe hur ska detta gå.. Aja blir ingen sömn för mig inatt de hör jag det. Kan någon HJÄLPA mig haha.........



När ska jag hinna gå ut med Stella?

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kanske man skulle passa på att gå ut ;) Din tur att köra runt lite på min nu va haha;P

2009-05-05 @ 11:44:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0