Back at work

Då var det måndag igen och jag är åter på kontoret. Har en massa att göra eftersom jag var hemma i fredags från jobbet.

I fredags kväll så vart det lite grillmat hos mamma, sen åkte jag till Cici en sväng och bara prata en massa tjejsnack. Efter det åkte jag hem och sov, var kanon trött.




På lördagen vankades det fest hos Jaja (förlovningsfest) det var så trevligt så. Vid 23 tiden så körde jag in bror + kusiner till stan, det skulle till cafet! Efter jag hade släppt av de så åkte jag hem och bytte bil + kläder, in till Stan igen, in på Berns för att vara sur i 15 min haha och sen gick jag till cafet!

Där var det fööör mycket folk så Christian & Andreas kom ut i stället så åkte vi och åt lite mat.

Efter maten så skulle jag släppa av Andreas i Hässelby + hämta mamma som var kvar hos Jaja.

Abbe var för lång för att få plats i golfen haha så han fick ligga ner i baksätet. Så han låg hela vägen till Hässelby, sen dumpade vi av honom hemma haha.

När jag hade släppt av både mamma & bror så åkte jag och möte Mr P, pratade lite på kvällskvisten. När jag är på väg hem så ringer Kamran, han är också på väg hem, båda vi är på motorvägen E4:an eftersom han skulle släppa av sin kompis i Sollentuna. Så jag väntade in han vid kista avfarten, sen drog vi järnet mot Sollentuna, jag hann ju först om man säger så hahah jag kör Golf TDI 2,0 och han kör Aygo heheh så det var ingen svår match direkt.. Sen så tog vi en cigg och snacka en massa skit..

I söndags så hade jag skrivit upp en massa lgh visningar så det var bara att gå upp och pallra sig iväg. Drog med mig bror också, men gick nog ingen nöd på han tror jag. Var ingen lgh som jag fastnade för sådär, så ska kolla upp några lgh som jag kan kolla på nästa lördag!



Nu ska jag jobba igen




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0