2:a dagen i GBG

Hej alla.

Igår var vi en sväng på Nivå här i GBG, var inte allt för skoj, men träffade hunken där så det är alltid trevligt. När vi skulle hem så fastnade Vanessa & Mickis utanför något ställe & kolla in en annan hunk HAHA, jo han såg väl okej ut men orka stå och glo på han i typ 20 min hehe. Nu ligger båda damerna och vilar och jag tror att de drömmer om han haha.

Som jag sa så ligger det och sover, Mickan kan jag förstå om hon är trött för hon har varit i stallet imorse och kom hem vid 15.30, men Vanessa har redan sovit som en galning. Jag gick upp 11 idag och städade Mickans lgh, men Vanessa låg i sängen och lata sig. Efter städningen så slängde jag mig i sängen och Vanessa låg fortfarande kvar haha, nu ligger hon där igen. Så hon har väl varit vaken i 2 timmar i alla fall. Fattar inte hur hon kan sova såååå mycket. Men jag ska kolla på greys repris nu kl 17.35 sen ska det fan upp från den där sängen.

Vi skulle ju åkt till Liseberg idag, men vart ej av. Får hoppas på att vi kommer iväg i helgen. Jag hoppas också på att Mickan hinner klippa & färga mitt hår nu när jag är här i GBG.. HOPPAS för det behövs verkligen.

Kram till er alla.....


PS. jag har glömt min kamera :-( så kan ej ta bilder.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl mobilen ;P

2009-05-22 @ 13:39:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

Ja, jag säger som Cissi, du har väl mobilen ??

2009-05-23 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0