Tisdag 10/3

Hej
Jag har varit jätte dålig på att skriva men känns som man inte hinner annat än att plugga. Idag är Lina och Sofie och gör halkbanan så jag sitter här alldeles själv eller själv e jag inte, men mina vänner är inte här. Jag gjorde halkan nov 2006 och då gällde den i 2 år så jag trodde jag skulle få göra om den, men icke det, för i oktober 2008 så kom det en ny regel så nu gäller den i 4 år och eftersom min inte hade gått ut okt 08 så kom min med på den nya regeln. Bra för mig men ändå lite tråkigt, det var ju så roligt att göra halkan så hade sett fram emot det. Men men mer tid till mig så jag kan plugga en massa. Lina och Sofie kommer tillbaka vid 16,45 ungefär, då är det teorilektion mellan 17,10-20,00.
Första teorilektionen var igår och självklart var jag Lina och Sofie duktigast *haha* vi svara på allt och de andra satt bara o lyssna.
Men jag blir ändå irriterad, för det är folk här som förhoppningsvis är 18 år gamla men de beter sig som barn, sitter och fnittrar på lektionerna och bryr sig inte om att läraren står och pratar. Snälla ni, vad jag vet har ni betalat ex antal tusenlappar för att ta erat körkort. PAY ATTENTION..

Det har faktiskt kommit folk från Sollentuan hit, inga jag känner med Sofie kände dem. Hur stor är chansen liksom *haha* men roligt var det.
Idag ska jag plugga fram till 15 ungefär, sen ska jag nog ta och sola lite i solariet de har här på bilskolan. Det är de enda vi har sett och hört att det finns och tro mig, jag behöver sola.
Jag ska försöka sätta in lite bilder på våran "fina" lgh *haha* och sen kanske på något annat skoj. Finns inte så mycket att fota direkt. Men det är ändå mysigt med en sån här liten håla. Skulle ju då INTE kunna bo här på heltid men så här är det OK.

Idag fyller Corinne (Korven) år, GRATTIS till dig gumman, hoppas du får en massa fina presenter..

nej om man skulle fortsätta sitt plugg kanske, jag började på en ny FAS idag som jag aldrig har gjort och jag tyckte det var sjukt svåra frågor, man har ju itne så stor koll på alla reaktionssträckor, bromssträckan, rörelseenergi och sånt.. HAR NI? hehe men jag fick ändåp 60 av 70, grattis till mig tjohoo.

Hörs senare
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0