Sthlm

Jag är hemma i min lgh och det är så skönt. Jag och Sofie bestämde oss eller jag bestämde mig för att åka hem igår från hålan, så jag bokade biljetter hem och sen talade jag om det för Sofie *haha* men hon vart ju inte ledsen direkt, tror hon tycker det är skönt att komma hem hon med. Så vi åker tillbaks imorgon med 08.55 tåget.
Vi kom hem igår vid 17 tiden och jag gick självklart upp till mamma först för där är både Mamma o Stella + att det serverades middag *mums*
Självklart ringde jag mina bästisar och det vart en liten utgång. El liten kanske är fel ord, kom hem vid 05, 15 el nåt *snark* men är man hemma i Sthlm så kan man lika gärna festa på eftersom man ska vara i hålan i 10 dagar till nu. hehe

Kvällen vart galen, vi började hemma hos Cici med en drink och sen bar det av mot Stan, Vanessa körde igår eftersom hon började kl 07.00 idag, är stolt över dig att du ens orkar...
Så här såg det ut
Ambassadör
Collage
Cafe opera
Mcdonalds
The Lab
Hells kitchen
hahahah kändes som det adlrig skulle ta slut. Cici och Vanessa vek av efter Collage. Men jag och Sofie gick självklart vidare. På Collage mötte vi upp Ronnie och hans vän Mårten, då vart det en massa champagne och fisherman friends shot. Jag ska inte ljuga för er, fy vad full jag var där ett tag! Men det ordna upp sig ganska snabbt efter mcdonalds *haha*
Och en sak till, när vi var på Cafe opera satt Metallica brevid oss det är lite skoj. Jag är ju en nörd när det gäller sånt så det är ju inte så att man går fram direkt. Men nu har hag sett de på närhåll i alla fall.

Nej nu är det frukost och sen måste jag boka tågbiljett tills i morgon bitti..  Hörs senare
KRAM











Som ni ser så bytte jag om till gympaskor på slutet haha så skönt. Tack för skjutsen Micke.


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

jahaja, till och åke limo hem..:-)

2009-03-08 @ 11:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0