Promenad i solen....

Igår på dagen så mötte jag Maria och Leon (hennes son) i Stinsen. Innan Maria kom så fikade jag med mamma *mys*. Sen så vart det självklart en sväng på Gina Tricot och där köpte jag en jeansjacka och en ljusgrön sommar tröja. Leon höll oss sysselsatta hela dagen busungen. Han sprang omkring i Stinsen och tyckte nog att livet var underbart tills man lyfta upp han *haha*

Igår på kvällen så gick jag över till Sofie och fick lite mat i magen och sen kollade vi självklart på melodifestivalen. Jag blec chockad när inte Sarah Dawn Finer el Finder inte gick vidare direkt till final, hennes röst äger..
Efter medlodifestivalen så vart det hundpromenad. Sofies granne hade födelsedagsfest igår, han blev 22 år gammal. Så där studsade vi in och var lite trevliga ett tag. Var lite roligt eftersom jag kände alla hans kompisars storesyskon *haha* men det var skoj ändå. Mern jag hamna i säng vid 00.20 så sent blev det inte.

Nu kl 11 ska jag möta Sofie och gå en promenad, jag ska lura ut henne på en 2 timmars tror jag, tror ni hon blir arg? haha jag hoppas inte det!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-03-01 @ 21:51:39
Postat av: Sofie

Haha din fuling du visste att de skulle at två timmar du sa 1-1½ timme till mig innan vi gick =P haha men fan va skönt de va! =) tack för att du lurade ut mig =D

2009-03-01 @ 21:52:58
URL: http://sojfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0