Onsdag 11/3

Har fortfarande inte fått köra något mer, men på fredag har jag dubbel lektion. Så då ska jag ut på vägen igen, jag får inte köra pga att lärarna här tycker jag är klar, så tro inte att jag är dålig *haha*
Men jag är sååå nervös för teorin, men idag har vi bokat resa hem till Sthlm på fredag så jag kan åka hem och bara ta det lungt och tänka på annat. Här sitter man ju bara och stressar upp sig för allt. Och man kan inte slappna av och bara vara, man vill i princip bara plugga hela tiden och det är bra men lite lugn och ro måste man ge sig själv.

Vi har fortfarande inte tagit allt för många bilder här borta, och det är för att det inte finns något att ta kort på, här har ni 2 *haha*





Fina va?

Igår var jag faktiskt på gymmet, kors i taket. De på bilskolan sa att det fanns ett gym här i lille Norberg så jag o några till började vandra dit och det tog ju ett TAG, vi gick nog i 20 min innan vi kom fram i snökaos och slask. Sen när vi kom fram så var STÄNGT, va faaaaan tänkte jag, vi kom dit 15,10 och de öppnade vid 16,00. Aja då ringer vi en taxi för vi går då inte tillbaks den där vägen igen! Så vi ringer taxi och bokar o den är på G, då kommer ägaren till gymmet *haha* så vi blir insläppta ändå. Så det var bara att ringa och avboka taxin igen.
Vi tränade i 40 min kanske i det "brutala rummet" det var de dem hade döpt det till. Fråga mig inte varför....
Sen vart det taxi hem ändå, för att gå till skolan igen verkade väldigt jobbigt. När vi kom fram till skolan så ringde det i hans taxi och taxi chaffören svarade Taxi Norberg haha så de har i princip kanske 2-3 bilar som åker här och tar emot allt i bilarna, det är lite skoj.

Nu ska vi gå och äta lunch, håller på att hungra ihjäl. Sen ska jag knåda Linas axlar innan hon kör, våra sängar är ju inte de bästa, vi alla ligger i gropar. Hörs sen allesammans
KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Träna, va duktiga ni är. puss

2009-03-11 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0