Middag hos bror

Äntligen har jag kommit bort från jobbet, har varit väldigt hektiskt idag! Det är ju roligt när man har mycket att göra för att tiden går fort, men det är inte roligt när sakerna inte funkar som det ska.

Vill tacka till er som har lämnat kommentarer om hundraser :-) tackar..

Nu är jag hos bror och ska få middag, blir tonfisk sallad *mums* ska bli gottis.
Fick en inbjudan idag om att festa med alla gamla kompisar från högstadiet, vore ju sjukt kul men jag är inte hemma då *suck* + att jag tror att en person skulle bli rätt så paff om jag dök upp *haha* du vet nog sj vem du är.
Men sjukt roligt skulle det vara så det tåls att tänka på..

vet ej om jag nämnde det tidigare med alla internet sidor är blockade på jobbet, inte alla men några. Ex blogg.se så jag kommer inte kunna skriva därifrån. Så får ta och skriva till er på morgonen eller kvällen!!

Nu ska jag äta mat.

Ha det bääääst
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0