Lördag morgon

God Morgon

Klockan är 07,32 och jag har percis kommit till bilskolan och det är inte en männsika här, men jag hoppas att någon dyker upp för jag ska köra kl 08,00 *suck*. Jag gick från lgh till bilskolan och jag såg ingen människa *haha* det var lite fåglar som var vakna men vart e alla andra? Eller i och för sig, klockan är ju som sagt bara 07,34 och det är LÖRDAG..

IGÅR så åkte Nicklas ut på lets dance det är ju f-n sjukt att den där tanten får vara kvar. Är säkert äldre damer som sitter och röstar henne vidare, men vet ni?? HON SUGER så ni kan sluta med det nu. Blir ju ens ingen tävling om hon är kvar, det var ju samma sak förra året el året innan det när Lasse fick vara kvar hur länge som helst. Det är ju bara tråkigt att se på de.

Vi pratar om att kanske åka hem nästa helg och bara ta det lungt så man har nya krafter på mån då teorin ska göras och sen är det uppkörning på ons, jag är så nervös. Men jag ska ge allt *lovar*.

Nu kom det en bil faktiskt. tjoho jag är inte helt själv i Norberg...

Vi hörs senare
KRAM

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åhh,lycka till nu!!! Kämpa på :D Så du har fått tid för både teorin och uppkörningen nu??? TÄNKER PÅ DIG!!! Pöss

2009-03-07 @ 15:23:16
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0