Home sweet home

Idag fick jag lagat mat till bror. Spagetti och köttbullar beställde han, så det var inte så svårt att laga haha.. Jag vill gå en långpromenad nu, men det är tråkigt att gå själv. Och Sofie och Joppe kan inte följa med eftersom Stella har löpt nu under en tid, men hon är klar men luktar säkert fortfarande gott och lille Joppe klarar inte av det stackarn.

Nästa onsdag kommer det en mäklare hit och ska kolla lite på min lgh, så får vi se vad han säger. Är en vän till en kollega på jobbet.

Vad gör ni i påsk då? Själv ska jag till min kusin vars dotter fyller ett år. Så det blir lite barnkalas, sen blir det lungt..

Nej om man ska ta och gå ut med Stella kanske eftersom bror ska iväg så sviker han mig.. Vilket SVIN..

Ha en fortsatt trevlig tisdag!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0