Hej alla glada

Solen skiner idag med, helt underbart ju! Idag tog jag bilen till jobbet, det är alltid trevligt *haha* Mamma ska på middag ikväll så hon behöver inte den + att jag ska på middag inne i stan så jag behöver bilen.


Satt och kollade på båtbiljetter till Gotland och skulle precis boka och då sket det sig med datan *suck* så nu måste jag ringa till dem istället. Men jag kommer inte fram till de, blir ju galen. Vi kommer att boka galna biljetter *haha* vi tar det billigaste alternativet. Så vi kommer att åka 04,50 från Nynäshamn den 12/7 och åker hem 03,30 natten mellan 19-20/7, herregud vilka tider, men det var det billigaste alternativet. Så då får det bli så. Nu kommer jag fram till de tror jag. Men har plats nummer 12 i kön, ska alla boka båt biljetter nu eller?

Nu är det bokat i alla fall. Vad skönt..


Igår handlade jag en jätte fin tröja från Salt, eftersom min mob har gett upp kan jag inte ta kort på den, men ska försöka ta kort med mammas digitalkamera och sätta in den här på bloggen.

Fick precis ett mail från Nelly om att mina skor har skickats från dem, tjohoooo hoppas de kommer fram i tid


På lunchen ska jag till Solna och hämta Naemi, för hon ska ju supa till på middagen ikväll haha så hon vill inte köra. Jag ska vara så nykter man kan bli, så det blir vatten för mig ikväll. Kan inte komma hem så sent heller för Stella kommer att vara med Björne och jag vet inte hur länge han orkar ha henne.


Ha en fortsatt solig dag

KRAM


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0