Fredag!

Idag åker Lina hem till sin familj men hon kommer på måndag igen. Jag och Sofie stannar kvar och pluggar häcken av oss, lika bra *haha*
Ska ut och köra nu kl 11,15 och då ska jag köra med en ny lärare, får se hur det år. Hoppas han e snäll mot mig.

Ikväll är det Lets Dance, fredags underhållning på hög nivå, Jag hoppas verkligen att Elisabeth åker ut annars vet jag inte hur svenska folket tänker el röstar!
Det kommer att bli korta inlägg de här veckorna för jag måste plugga som en galning. Jag har aldrig tyckt om att plugga överhuvudtaget men nu är det ganska skoj faktiskt.

Nu ska jag försöka göra ett till test innan jag ska ut och köra.
KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

kan du inte fota lite, hur ni bor och från stan?

2009-03-06 @ 11:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0