Fre kväll hos mamma så klart

Sitter och väntar på middagen som snart är klar, blir kyckling fylld med ost och tomat *mums*.
Idag har jag varit hos veterinären med Stella för bror min ringde och sa att hon knappt öppnade ögonen, hon har ju haft lite röda ögonviter tidigare men inget jag tog allvarligt, men fick åka in nu i alla fall och då sköljde dem rent och pilla med topz. Vi satte på henne munkorg för det är nog inte så skönt för henne, och veterinären vill väl vara på den säkra sidan. Jag var inne i rummet i 20 min och fick betala 1900 kr. Hur tror ni det känns? Fyyy säger jag bara! haha, men vad gör man inte för sin lilla tös.

Jag hämtade mina skor idag på posten och de sitter ju fantastiskt på foten *haha* jag är lite kär i de kan jag meddela.

I tisdags efter fotograferingen med Bingo så gick vi och åt som jag redan har sagt kanske, har kanske redan nämnt oxå att det var en fotograf där från DN, hur som helst så ringde de mig idag när jag satt på jobbet och började fråga en massa frågor. Ex, varför åt ni där för?, varför var du där med Bingo?, vad hade du gjort tidigare på dagen? och jag svarade ärligt på alla svar. Tyckte jag var jätte duktig. Haha men bilden o texten kommer komma med i DN´s bilaga DN på stan på torsdag. Då får vi se vad det står. *haha*
Jag har nu sett bilderna från plåtningen, vissa blev rätt så bra faktiskt, så de kommer komma upp snart här på bloggen!!

Nu ska jag ut med Stella och sen förbereda mig för Let´s Dance

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0