Dagen före dagen jag åker

Sitter hemma och kollar på reprisen av greys, även om man har sett avsnitten så är jag helt fast! Nu vart det reklam, skönt då kan jag skriva. Imorgon 08.55 åker jag från Estocolmo, nej jag åker inte utomlands jag kommer ff vara kvar i Sverige.
Jag hoppas att jag kan berätta lite om mina dagar sen i 2 veckor, vill ju inte avslöja allt.. Tro inte nu att det är någon jääättteeee grej, det är det inte, el jo för mig är det men kanske inte för er som läser *haha*
Jag tror jag har packat ner allt nu i alla fall, får ta och dubbelkolla lite.

har inte lagt in några bilder på länge, är för att jag har tappat bort sladden till mobilen, men den är hittad nu, så här kommer en bild på jeansjackan jag köpte på Gina för några dar sen, i like it. Den kommer att bäras i vår och sommar.



Jag är ett stort fan av kläder och skor, vem är ìnte det? Här kan ni kika in i min klädkammare. Här finns det en del, men det finns mer i alla byråar jag har i hela lgh *haha*







Nu måste jag packa klart allt och bara mysa lite hemma..
KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Oj vilken ordning du hade i garderoben!

Bra jobbat!

Ha 2 härliga veckor!

Blogga lite så jag har något att göra på jobbet ;)

Kram

2009-03-03 @ 22:22:38
URL: http://alessandra.se
Postat av: Madeleine (jag själv)

Ja lite ordning är det i alla fall :-)

2009-03-04 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0