Då var det måndag..

Idag vaknade jag med världens huvudvärk så jag lät mig själv vila lite till, så kom till jobbet vid 09,15. Måndag och nästan sista mars och jag har en hel del att göra. Måste ju i princip byta ut allt från mars till april idag eller imorgon! Sen har jag utskick som ska ut till kunder.

Min mamma kom precis förbi med mat, ost & skink crepes + lite tomat och gurka så det blir min lunch idag!

Hon lämnade också en parfym till mig DKNY nya + lakrits pipor..

Har inga planer för kvällen och det känns underbart. Ska bara hem och slappa, kanske träffa någon och ta en lång hundpromenad. Är alltid roligare att gå med någon. Egentligen måste jag handla mat, men ska försöka äta upp det som finns först.

Fick ett samtal i helgen från en kill kompis som har bestämt sig för att köpa hund. Han har varit väldigt skeptisk mot min så hoppas du e snällare mot din egen! Haha, hundhår kommer du att få i hela hela lgh!!!

Nej nu måste jag jobba så jag hinner med allt som skall göras.

Ha en fortsatt solig dag

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snäll mamma du har :D

2009-03-30 @ 15:05:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0